جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی و شیخ غازی حنینه، شیخ شریف توتیو و عبد الله التریاقی از اعضای این جبهه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی و شیخ غازی حنینه، شیخ شریف توتیو و عبد الله التریاقی از اعضای این جبهه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پیرامون مسائل ایران و منطقه که مورد هجمه آمریکایی انگلیسی صهیونیستی و محاصره ظالمانه اقتصادی قرار دارد و هدف از آن تسلیم آن برای توجیه معامله قرن، حذف مسئله فلسطین، حذف حق بازگشت و ضایع کردن حق فلسطینی ها است، بحث و گفتگو شد.

شیخ جعید: اسلام تنها با دو بال شیعه و سنی پیروز خواهد شد

شیخ زهیر جعید بر استحکام روابط با جمهوری اسلامی ایران که حامی خط وحدت اسلامی و راه مقاومت است، تاکید کرد و گفت: اسلام تنها با دو بال شیعه و سنی پیروز خواهد شد؛ به همین خاطر دشمن شب و روز برای شعله ور کردن آتش فتنه طایفه گری و فرقه گرایی بین مسلمانان تلاش می کند.

وی افزود: محور مقاومت در منطقه بدون شک در نهایت به پیروزی می رسد و قدس و فلسطین را آزاد خواهد کرد.

شیخ الاسلام: نیرو های مقاومت ارتشی واحد در برابر دشمن هستند

حسین شیخ الاسلام از نقش جبهه عمل اسلامی در وحدت اسلامی و مقابله با فتنه های طایفه ای و مذهبی قدر دانی کرد و گفت: نیرو های مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و سرتاسر جهان، ارتشی واحد را مقابله با اشغالگران و استکبار جهانی تشکیل خواهند داد و به اذن الهی به پیروزی خواهند رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha