جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هادی محمودنژاد

حوزه/ معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ما به دنبال دریافت آخرین دستاوردهای متخصصان موزه‌داری در ایران اسلامی هستیم تا روند انتقال و تحول موزه آستان مقدس در بالاترین سطح تخصصی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه هادی محمود نژاد امروز در نشست هم اندیشی بررسی الگوی انتقاال و حراست از اشیاء قیمتی موزه که با حضور نمایندگانی از امور موزه های بنیاد مستضعفان در سالن جلسان ساختمان کریمه برگزار شد با تاکید بر این که کار روند انتقال تخصصی موزه آستان به مکان جدید به صورت تخصصی و حرفه ای دنبال می شود، اظهار داشت: انتقال با کیفیت و تضمین شده از اهداف و اولویت های تحول پیش روی موزه آستان مقدس است.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بهره برداری از تخصص های موجود برای یک انتقال دقیق و تخصصی را یک اقدام هوشمندانه توصیف کرد و گفت: هم اندیشی حاضر به منظور انتقال تجارب و بروز رسانی پروتکل های انتقال و تحول در حوزه موزه است.
وی ادامه داد: اساس برگزاری چنین نشست هایی انتقال تجارب است؛ بر این اساس ما به دنبال دریافت آخرین دستاوردهای متخصصان موزه داری در ایران اسلامی هستیم تا روند انتقال و تحول موزه آستان مقدس در بالاترین سطح تخصصی انجام شود.
گفتنی است فتح الله زاده، مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه ای بنیاد مستضعفان ضمن استقبال از برگزاری هم اندیشی های تخصصی از قابلیت ها و دستاوردهای گروه تخصصی بنیاد در حوزه موزه داری و تجربه ۴۰ ساله این تیم گفت و تصریح داشت: آمادگی خود را برای همکاری در رپروژه انتقال و تحول موزه آستان مقدس را به عنوان خادمان کریمه اهل بیت اعلام می کنیم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha