پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 859919
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
شورای تبلیغ همدان

حوزه/ حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان به اتفاق آرا به عنوان دبیر شورای تبلیغ استان همدان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اولین جلسه شورای تبلیغ استان با حضور اعضای اصلی متشکل از نماینده ولی فقیه در همدان، مدیر حوزه  علمیه استان، مدیر کل تبلیغات و مدیر کل اوقاف و امور خیریه، ظهر امروز در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به لزوم سازماندهی مبلغان استانی و رفع مشکلات موجود، گفت: در هر روستا بخشدار، خانه بهداشت و نهادهای دیگر را از قبل پیش بینی می کنند، اما در خصوص استفاده و حضور روحانی در آن روستا اقدام خاصی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: با وجود آن که بسیاری از مبلغان و روحانیون از نظر اقتصادی دارای شرایط سختی هستند، اما باز هم در بسیاری از مواقع به صورت داوطلبانه به وظیفه دینی خود عمل می کنند و این جای تقدیر دارد.

در ادامه حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، مدیر مدرسه علمیه زنگنه با تاکید بر این که در این جلسات باید به سراغ اولویت ها برویم، بیان داشت: در نحوه اجرای کار ها دو راه وجود دارد که عبارتند از این که به سراغ آیین نامه برویم که زمان بر هم هست و یا اینکه در کنار رسیدگی به مشکلات و توجه به اولویت ها همزمان آیین نامه را هم بررسی کنیم تا معطل آن نشویم که انتخاب راه دوم منطقی تر به نظر می رسد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی‌ زین‌العابدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان نیز به عنوان یکی از اعضا اصلی شورا، خواستار مشخص شدن ساختارها و ثبت اساسنامه شورا شد.

در پایان این جلسه نیز حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان به اتفاق آرا به عنوان دبیر شورای تبلیغ استان همدان انتخاب و معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha