پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اگر شورای تبلیغ بازسازی نشود نمی توانیم انتظار اثر بخشی از آن را داشته باشیم، گفت: شرط رسیدن به نتیجه موثر و مورد نظر توجه ویژه به شورا و مجموعه وظایف آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ استان همدان با اشاره به لزوم بازنگری در این شورا، گفت: به نظر بنده بازسازی و بازنگری در شرح وظایف و برنامه ها از مهم ترین اولویت های شورای تبلیغ است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اگر شورای تبلیغ بازسازی نشود نمی توانیم انتظار اثر بخشی از آن را داشته باشیم، افزود: شرط رسیدن به نتیجه موثر و مورد نظر توجه ویژه به شورا و مجموعه وظایف آن است.

وی مشخص کردن محدوده فعالیت شورا را ضروری دانست و گفت: یکی از جلساتی که انسان احساس می کند عمرش تلف نمی شود همین جلسه شورای تبلیغ است، چرا که وظیفه اصلی همه ما همین کار است و برگزاری چنین جلساتی جای شکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: برگزاری جلسات شورا باید بسیار جدی گرفته شود و اهمیت آن به حدی است که اگر دائما هم برای آن جلسه بگذاریم باز هم کم است، چرا که خود این کار هم یک کار تبلیغی است.

وی، رسیدگی و حل خلاهای موجود را از وظایف شورای تبلیغ عنوان کرد و اظهار داشت: با بررسی مشکلات و شناسایی تداخلات موجود با دیگر ستاد ها، به راحتی محدوده کاری شورا مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: بارها در جلسات و کارگروه های مختلف قوانینی تدوین می شود ،اما هنگامی که به مرحله عمل می رسد در تضاد با دیگر نهادها است و به دلیل آن که به این موضوع توجه نشده و مرز بندی هم مشخص نبوده موفقیتی حاصل نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha