سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عید سعید غدیر خم

حوزه/ حجت الاسلام یغمائیان گفت: در تاریخ اسلام اگر غدیر خم و جریان ولایت جدی گرفته می شد محرم اتفاق نمی افتاد و پیش مقدمه رخ داد محرم و عاشورا، نادیده گرفتن غدیر خم و جریان ولایتمداری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام روح الله یغمائیان، در نشست هماهنگی برگزاری کاروان شادی در جشن عید سعید غدیر خم در شهرستان سمنان، با تاکید بر لزوم تقویت برگزاری جشن ها و اعیاد اسلامی در جامعه اظهار داشت: متاسفانه در برگزاری جشن‌ها ضعیف عمل کردیم که این مسئله باید حل شده و در تقویت برگزاری اعیاد اسلامی بکوشیم.

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه دشمنان بر روی امر باطل خود مصر هستند اما متاسفانه بر امر حق خود اصراری نداریم، تصریح کرد: دشمنان بر روی اعتقاد باطل خود مصر هستند و ما برای معرفی عقاید حقه خود کوتاهی کرده ایم.

وی با بیان اینکه اگر غدیر ضعیف شود همه چیز را از ما میگیرند، افزود: در تاریخ اسلام اگر غدیر خم و جریان ولایت جدی گرفته می شد محرم اتفاق نمی افتاد و پیش مقدمه رخ داد محرم و عاشورا، نادیده گرفتن غدیر خم و جریان ولایتمداری است.

حجت الاسلام یغمائیان با بیان اینکه باید شادترین روز ما غدیرخم باشد و غدیر برای جامعه امروز بیعت با امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: در ایام غدیر باید به فرزندان توسط والدین هدیه داده شود و تاکسی ها و نانوایی ها و اماکنی که امکان دارد هزینه ها کمتر شود برای غدیر خم کمتر و یا رایگان محاسبه شود و باید غدیر خم با روزهای دیگر سال متفاوت باشد.

وی با تاکید بر لزوم تبلیغ غدیر در جامعه گفت: اثرات تبلیغ غدیرخم در جامعه، در زندگی فردی شخص متبلور می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha