پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالله قربانیان - سمنان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اقدامات مهندسی رزمی جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس در غرفه ایی در حاشیه اجلاسیه شهدای شهر سمنان و نمایش میدانی فصل شیدایی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری اجلاسیه شهدای شهر سمنان و نمایش میدانی «فصل شیدایی» در پارک کوهستان سمنان، غرفه‌ای از سوی سازمان جهاد کشاورزی در نمایشگاه حاشیه این مراسم برپا شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های چشمگیری که جهاد استان در طول جنگ تحمیلی داشته است این نمایشگاه با هدف معرفی این فعالیت‌ها برپاشده است.

وی افزود: این سازمان در دوران دفاع مقدس ۱۱۸ شهید والامقام و تعداد زیادی آزاده و جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت‌الاسلام قربانیان خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه بیان اقدامات مهندسی رزمی جنگ جهاد استان در قالب ماکت، بیلبورد بوده و همچنین در این غرفه راوی جهادی حضورداشته و اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس را برای بازدیدکنندگان بیان می‌کند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این غرفه تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز عید سعید غدیر خم به روی علاقه‌مندان باز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این غرفه با همکاری اداره امور ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج خیبر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برپاشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha