جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

 حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان در چهارمین جشنواره برترین مساجد این استان گفت: طرح صالحین سپاه نیز با همین نگاه از بطن مسجد برای تربیت 10 میلیون جوان پای کار به فرمان مقام معظم رهبری در کشور تعریف و در سطح قابل قبولی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در چهارمین جشنواره برترین‌های مساجد شهرستان سنندج و تکریم خادمین و فعالین مساجد درسنندج، با بیان اینکه امامت و ولایت رمز اقتدار هر جامعه اسلامی است و امامت و رهبری در کشور ما خود را نشان داد، اظهار کرد: در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌های جهان کفر انقلاب الهی ما پیشتاز و مقتدر رو به جلو حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: کفر جهانی به تلاطم افتاده تا مسجد که مهم‌ترین پایگاه این قدرت و عزتی که امروز به وجود آمده را نابود کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه اگر انسان بخواهد به قرب الهی، حاکمیت و عزت برسد از درون مساجد است، گفت: به فرموده امام امت مسجد سنگر است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مساجد خالی شود، اگر مساجد ما خالی شوند، باید ترسید چرا که دشمن همین را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: باید تلاش و افتخار ما این باشد که در مسیر خدمت به احیای مساجد گام بر می‌داریم و در این راستا از تمام ظرفیت‌هایی که وجود دارد به نحو احسن بهره‌ بگیریم.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط امروز در جامعه ناشی از بی‌توجهی و درک ناصحیح از اصل اسلام و دین است، گفت: افراط‌ها انسان‌ها را به مسیر غلط می‌کشاند و از مسیر مستقیم دور می‌سازد، باید افرادی باشند که مردم را به سمت صراط مستقیم هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه انبیا و وارثان آنها یعنی صدیقین در طول تاریخ هدایت‌گران جامعه بشری بوده‌اند، اضافه کرد: راه و مسیر به صورت کامل برای انسان‌ها از سوی پیامبران تبیین شده است و تنها راه سعادت ایستادگی پای همین دین و اعتقادات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: اگر انسان در مسیری که خداوند قرار داده به درستی گام بردارد قطعا پیروز میدان خواهد بود و دشمنان در برابرش زبون هستند.

وی، شهادت‌طلبی در مبارزه با دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهدا خون پاکشان را فدا کردند تا دین به صالحین برسد و مسجد جای تربیت صالحین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: طرح صالحین سپاه نیز با همین نگاه از بطن مسجد برای تربیت 10 میلیون جوان پای کار به فرمان مقام معظم رهبری در کشور تعریف و در سطح قابل قبولی در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی نقش مهمی در تربیت انسان‌های صالح داشته است، اظهار کرد: اگر امروز سردمداران کفر و استکبار از جوانان حزب‌الله که پرورش و تربیت یافتگان همین مساجد هستند می‌ترسند به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش دشمنان این است که جوانان را از مساجد دور کنند و به سمت فساد و تباهی و ضدارزش‌ها سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: هیئت امنا و روحانیون به عنوان سنگربانان مساجد اجازه ورود به کسانی که دنبال ایجاد انحراف و کشاندن جوانان به سمت افراطی‌گری هستند را ندهند.

وی با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز آزادگان عنوان کرد: 26 مرداد ماه یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی است که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب بسیاری از ناملایمات و شکنجه‌ها را متحمل شدند ولی از مواضع خود پایین نیامدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: عزت و سربلندی امروز ایران در عرصه‌های داخلی و جهانی از برکات ایثار و از خودگذشتگی این ملت در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که با تمام توان در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha