شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

 حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان بصیرت و دانش افزایی را یکی از وظایف حلقه های صالحین دانست و گفت: شما اساتید و مربیان باید وظیفه ذاتی خود را در رابطه با تربیت افراد صالح به سرانجام برسانید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه دیروز در جمع استادیاران، روسای مراکز بزرگ شهرستان ها و هیئت های اندیشه ورز شجریه طیبه صالحین استان کردستان، اظهار داشت: موضوع تربیت بسیار کار دشواری است و باید افرادی وظیفه مهم تربیت را در حلقه‌های صالحین بر عهده بگیرند که خود تربیت شده و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه استقلال، آزادی، حفظ عزت و سربلندی بنا شده که این موارد در صدر اسلام توسط رسول خدا (ص) شکل گرفته بود، افزود: کار انقلاب اسلامی انسان سازی و انسان پروری است که در جامعه اسلامی تربیت انسان از همه مسائل بالاتر است که یکی از مهمترین اهداف شجریه طیبه صالحین است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران و حلقه شجره طیبه صالحین این است که انسان هایی تربیت کنند که بصیرت و اعتقاد و باورهای دینی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بصیرت و دانش افزایی را یکی از وظایف حلقه های صالحین دانست و گفت: شما اساتید و مربیان باید وظیفه ذاتی خود را در رابطه با تربیت افراد صالح به سرانجام برسانید.

وی با بیان اینکه نیروهای شجاع سپاه باید حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگو خود قرار دهند، بیان کرد: حضرت عباس (ع) الگوی بی‌همتای رشادت و جوانمردی با ایمان، با بصیرت و وفادار بود، که باید نیروهای شجاع سپاه ایمان قوی و بصیرت افزایی وی را در زندگی و در این لباس مقدس به عنوان یک انسان والا مقام الگوی خود قراردهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه گفت: امروز جامعه ما شاهد جوانان و رویش های انقلابی است ‌که در سایه مکتب قرآن و عترت تربیت یافته اند که توانسته اند به کمک جوانان حزب الله و انصارالله  در عراق، یمن، سوریه و بسیاری دیگر از ملت ها، جبهه مقاومت را تشکیل ‌دهند و قدرت های بزرگ را با تمام توان به زمین بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: امروز همه رهبران فهیم از ایران تشکر می کنند چون می دانند که ایران تنها کشوری بوده که توانسته به دفاع از مظلومین در برابرخواسته های دشمنان در منطقه ایستادگی کند و مانع رسیدن آنها به هدفشان در جهان باشد.

وی افزود: دشمنان اسلام ظالم و ستمگر هستند آنها گذشته از منطقه آسیا و خاورمیانه در همه نقاط دنیا به ملت های دیگر ظلم می کنند و ایران وظیفه خود می داند در برابر ظلم آنها کوتا نیاید چون اسلام ظلم ستیز است و ستم و خواری را قبول نمی کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وظیفه ذاتی شجره طیبه صالحین ادامه داد: وظیفه شما اساتید حلقه شجره طیبه صالحین این است که انسان هایی تربیت کنید که با ایمان بوده و از هیچ قدرتی نترسند همانطور که قدرت و اهداف بسیج همین است و باید همان باوری را داشته باشند که هرچه از خدا بخواهند همان تقدیر شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی یادآور شد: شجره طیبه صالحین در حوزه های مبارکی تلاش می کنند و باید روحانیون و مربیان و اساتید به این حوزه جهت دهند و بینش و تعبیر سیاسی در بین افراد تربیت شده را بالا ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha