جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ مشاور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری نشست‌های مشترک با حضور مسئولان اصناف قم در قرارگاه 19 دی به ‌منظور ساماندهی وضعیت اصناف یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر مسافران در اطراف حرم مطهر حضور دارند تصمیم گرفتیم تا ساماندهی اصناف این محدوده جغرافیایی را به صورت ویژه‌تر دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام صفر فلاحی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب باید بیشتر از دیگر مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: قرارگاه ۱۹ دی کار خود را از سال گذشته آغاز و تاکنون نشست‌های مختلفی را با حضور مسئولان ارشد استانی داشته است.

وی از برگزاری نشست‌های مشترک با حضور مسئولان اصناف قم در قرارگاه ۱۹ دی به‌منظور ساماندهی وضعیت اصناف یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر مسافران در اطراف حرم مطهر حضور دارند تصمیم گرفتیم تا ساماندهی اصناف این محدوده جغرافیایی را به صورت ویژه‌ دنبال کنیم.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر قوانین موجود با وجود برخی از خلل هایی که دارد اجرا شود شاهد تحول فرهنگی و قابل توجهی در سطح استان خواهیم بود.

همچنین، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه با تصویب اعضای قرارگاه می‌توان برای استان قم کارهای ابتکاری متناسب با شأن این استان را دنبال کرد، عنوان کرد: شرایط استان قم متفاوت است به همین علت در برخی از حوزه‌ها نیازمند تصمیم‌های ابتکاری برای این استان هستیم.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha