شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ دبیر قرارگاه 19 دی استان قم گفت: ائمه جمعه بخش‌های استان قم می‌توانند با محوریت مساجد و ائمه جماعات قرارگاه‌هایی را در راستای اهداف قرارگاه 19 دی تشکیل دهند و با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی به آسیب‌های اجتماعی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین  سید اکبر حسینی‌نژاد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و شخصیت‌های دینی نسبت به شهر مقدس قم نگاهی ویژه دارند، تصریح کرد: ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت دینی بر عهده داریم و باید با الگوبرداری از قیام امام حسین علیه‌السلام در این مسیر گام برداریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای حماسه کربلا دنبال شده است، تصریح کرد: اگر ارزش‌ها و سرمایه‌های نخست انقلاب را حفظ نکنیم نمی‌توانیم به استمرار حرکت انقلاب و آرمان‌های امام برسیم.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم خاطرنشان کرد: ائمه جمعه شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان قم می‌توانند با محوریت مساجد و ائمه جماعات قرارگاه‌هایی را در راستای اهداف قرارگاه ۱۹ دی تشکیل دهند و با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی به آسیب‌های اجتماعی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و شهیدپرور استان قم در هر صحنه‌ای برای تحقق اهداف انقلاب مشارکت دارند، گفت: قرارگاه ۱۹ دی استان قم نیز این آمادگی را دارد تا حمایت‌های لازم را از ائمه جماعات دنبال کند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha