پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقه فوتبال دوستانه بین دو تیم اداره پلیس و جامعه اسلامی در نیوزیلند

حوزه/ مسابقه فوتبال دوستانه میان دو تیم افسران اداره پلیس شهر دنیدن در نیوزیلند و جامعه اسلامی اوتاگو، منطقه جزیره جنوبی نیوزیلند برگزار گردید. هدف مسابقه نزدیک سازی دو گروه به یکدیگر اعلام گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مسابقه فوتبال دوستانه میان دو تیم افسران پلیس شهر دنیدن، دومین شهر بزرگ جزیره جنوبی نیوزیلند و جامعه اسلامی اوتاگو برگزار گردید.

گروهبان ارشد کریگ دینیسن ، از دنیدن گفت: به محض شروع مسابقه فوتبال همه به بردن فکر می کنند اما روح ورزشکاری در این مسابقه به چشم می خورد و هیچ کس اخراج نشد یا مجروحی نداشتیم.  بعضی از هم تیمی ها که زیاد ورزشکار نبودند ممکن است کمی کوفته شده باشند اما جمعا خوشحالیم که این رقابت را برگزار کدریم.

وی افزود: واقعا روز فوق العاده ای بود.

تصمیم برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم در ایام ماه مبارک رمضان به جریان افتاد،  زمانی که مسلمانان مسجد الهدا از افسران پلیس برای شرکت در مراسم افطاری دعوت کرده بودند. در این رقابت دوستانه که در پارک سانی ویل در گرین آیلند برگزار شد، تیم پلیس 4 به 0 تیم انجمن اسلامی را شکست داد. مسابقه همچنین شامل یک دقیقه سکوت برای احترام به قربانیان حملات تروریستی کرایست چرچ در نیوزیلند بود که در آن 51 نمازگزار مسلمان در حمله خونین یک مهاجم مسلح به مساجد، جان خودرا از  دست داد.

دکتر محمد رضوان رئیس انجمن ضمن بیان اینکه این مسابقه موفقیت کامل تلقی می شد گفت: فوق العاده بوده! مردم از همنشینی و غذا لذت می برند و فوتبال منصفانه اما سخت در حال برگزاری بود.

بیش از 100 تماشاگر  هم از جامعه اسلامی و دیگر مردم در حاشیه زمین ایستاده و مسابقه را تماشا کرده، ورزشکاران را تشویق می کردند. دیگر مراسم جشنواره عید قربان نیز برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha