شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مقابله با ولنگاری فرهنگی در سطح جامعه در عرصه های مختلف نیازمند عزم و اراده انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در سال های اخیر بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به مساله تهاجم فرهنگی دشمن هشدار داده اند و اخیراً هم چندین مرتبه نسبت به معضل ولنگاری فرهنگی تذکراتی داده اند و خواستار مقابله جدی مسئولان با آن شده اند.

وی افزود: امروزه در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله در صدا و سیما و هنر شاهد رگه های مشهودی از ولنگاری فرهنگی هستیم که مقابله با آن ها نیازمند عزم و اراده انقلابی از یک سو و نیز جدیت همگانی بر اساس یک برنامه هدفمند از سوی دیگر است.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) همچنین گفت: اگر نسبت به ولنگاری فرهنگی، بی توجه و یا کم توجه باشیم، یکی از اثرات نامطلوب آن، انحراف در مقوله سبک زندگی است که در حال حاضر این معضل تا حدودی در بخش هایی از جامعه وجود دارد و نباید گذاشت که دامنه اثرگذاری آن بیشتر شود.

وی بیان داشت: به خصوص در گام دوم انقلاب، لازم است که جوانان مؤمن و انقلابی در این باره، بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه خویش قرار دهند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha