جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار کامرانی صالح

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب که "پلیس باید با ترویج گناه در جامعه مقابله کند"، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قدردان کسانی است که برای تحقق این فریضه واجب در متن جامعه تلاش می کنند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان ضمن گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است و همه جامعه باید در برابر اجرای آن خود را موظف بدانند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب که "پلیس باید با ترویج گناه در جامعه مقابله کند"، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قدردان کسانی است که برای تحقق این فریضه واجب در متن جامعه تلاش می کنند.

سردار کامرانی صالح با بیان این که قانون حمایت از آمران به معروف تکلیف همه دستگاه های کشور را مشخص کرده است ابراز داشت: پلیس استان همدان نیز همانند دیگر دستگاه ها با قاطعیت حمایت از این عزیزان را جز وظایف خود می داند و در آینده نیز مطمئنا حمایت های خود را افزایش خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین که زادگاه علمای بزرگ و شهدای گرانقدری بوده است در طول تاریخ پیشگام در این عرصه بوده و هست و پلیس همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تاکید بر این که نیروی انتظامی در برابر ترویج ناهنجاری در جامعه بی تفاوت نخواهد بود، یادآور شد: مردم متدین استان همدان قطعا در مقابل ناهنجاری ها با انجام این فریضه مهم مشارکت بزرگی در ایجاد امنیت در جامعه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
    0 0
    درود خدا بر مجاهدان فی سبیل الله؛ و تشکر از سردار کامرانی صالح و پرسنل تحت امرش که امروز در صف اول مقابله با ناهنجاری ها هستند