جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ سلامی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: رسانه ملی در ترویج فرهنگ حوزه دفاع مقدس نقش کلیدی دارد و صدا و سیما در صف اول مبارزه فرهنگی و رسانه ای با دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان، به میزبانی دفتر وی، با بیان اینکه صداوسیما در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی دارد، اظهار داشت: رسانه ملی در ترویج فرهنگ حوزه دفاع مقدس نقش کلیدی دارد و صداوسیما در صف اول مبارزه فرهنگی و رسانه‌ای با دشمن است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است و باید در راستای گرامیداشت حماسه‌آفرینی آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان، نقش‌آفرین باشیم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی، بصیرت و مقاومت و ثبات روزافزون، عزت ایران را به وجود آوردند و همه ما باید قدردان این حماسه‌سازان باشیم و در نشر و ترویج ارزش‌هایی که کشور ما را در برابر نظام سلطه پیروز کرد سهیم باشیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه آیین‌های ویژه هفته دفاع مقدس در استان سمنان با رژه نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود در اولین روز از این هفته آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ مقاومت و پیروزی همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌اندازی پویش «میز من، سنگر من» ویژه دانش آموزان در مدارس، گلباران و عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادواره‌های شهدا و مراسم گرامیداشت شهدای اقشار مختلف، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط صداوسیمای مرکز سمنان، خواستار همکاری و هم‌اندیشی بیشتر در تدوین دایرة المعارف دفاع مقدس استان، تبادل اسناد، آثار مکتوب، تولیدات هنری و ظرفیت‌های موجود آرشیوی از قبیل فیلم و عکس مربوط به دوران دفاع مقدس بین دو اداره کل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha