جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی امام جمعه قم

p,ci/ رئیس شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم، خروجی فعالیت‌های قرآنی که هیچ منافاتی با خواسته‌های مستکبران جهان نداشته باشد کاربردی ندارد چراکه قرآن و عترت باید متناسب با نیازهای زمان در میان مردم ترویج شود تا زمینه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یاد خداوند متعال در همه حال خوب است اما در رویارویی با جبهه دشمن اهمیت بیشتری دارد که امروز نیز مبتلا با آن هستیم و این یکی از درس‌های مهم قرآنی است.
وی با تاکید بر اینکه کار قرآنی ما باید زنده و پویا و متناسب با زمان باشد، اضافه کرد: محصول مؤسسات قرآنی در جامعه علاوه بر جمع نخبگان و فرهیختگان باید بر عموم مردم نیز تاثیرگذار باشد؛ ایستادگی ما در برابر دشمن وابسته به یاد خداوند متعال، کلام الله و پرداختن به سبک زندگی قرانی است.
رئیس شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم خاطرنشان کرد: امروز مرزبندی هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم که اگر این مرزبندی نبود نمی‌توانستیم دشمن را از دوست تشخیص دهیم.
وی تصریح کرد: جامعه اسلامی ما باید با توسل به خداوند متعال و ذکر جامعه‌ساز قرآنی که با حضور شیطان و شیاطین سازگار نیست و اسلام‌ساز و معنویت‌ساز است حرکت خود را دنبال کنیم.
آیت‌الله سعیدی یادآور شد: خروجی فعالیت‌های قرآنی که هیچ منافاتی با خواسته‌های مستکبران جهان نداشته باشد کاربردی ندارد چراکه قرآن و عترت باید متناسب با نیازهای زمان در میان مردم ترویج شود تا زمینه‌ای باشد برای ظهور امام زمان(عج)، همانطور که در دفاع مقدس رزمندگان با این نگاه ایثار و جهاد خود را دنبال کردند.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha