جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دلا مایلز

حوزه/ خواننده موسیقی جاز که چندی پیش پس از ورود به ترکیه و زندگی در این کشور شیفته اسلام شده و مسلمان گردید، اخیرا در مصاحبه با خبرنگاران اسلام را آموزشی برای حقیقت توصیف کرده و سعادتی در زندگی اش خواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» دلا مایلز، خواننده موسیقی جاز آمریکایی که به اسلام گرویده و با خواننده های معروفی چون مایکل جکسون و ویتنی هیوستون نیز کار کرده اخیرا در گفتگو با خبرگزاری ها گفته که بسیار سعادتمند است که اسلام را پیدا کرده  و ایمان را «آموزشی برای حقیقت» توصیف کرد.

 دلا مایلز به خبرنگاران گفت: اسلام تعلیم و تربیت است.

در ژوئن گذشته ، مایلز گفت که وی پس از مدتی زندگی در ترکیه به اسلام گرویده و در آنجا گفت که این دین تمام وجود او را «احاطه» کرده است.

وی با یافتن اسلام ، تصمیم به زندگی در ترکیه گرفت و در حال حاضر در منطقه دالیان واقع در جنوب غربی استان ماگلا زندگی می کند.

مایلز در خانواده ای بزرگ و اهل موسیقی با 5 برادر و خواهر متولد شده است. در حالی که پدرش نوازنده جاز و صاحب یک محل اجرای موسیقی بود، مادرش در کلیسا آواز می خواند و کارگردانی می کرد.

گفتنی است مایلز تنها خواننده غربی نمی باشد که پس از آشنایی با اسلام، زندگی بی بندوبار قبلی را رها کرده و عاشق این دین می شود. چندی پیش شنید اوکانر خواننده و آهنگ نویس ایرلیند نیز که پس از گرویده به اسلام در اواخر اکتبر 2018 نام خود را به شهدا تغییر داده، در گفتگو با خبرنگاران گفت که از تصمیم خود برای مسلمان شدن بسیار راضی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha