جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسکن مهر

حوزه/ مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: برای تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول جسمی که 14 هزار خانواده هستند تفاهم‌نامه‌ای میان مجموعه‌های مختلف منعقد شد که تاکنون 10 هزار واحد عملیاتی و 6 هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کیومرث سلگی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خیرین مسکن‌ساز با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز از سال ۸۵ کار خود را با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار خود را دنبال کرده است، اظهار کرد: اکنون این انجمن توانسته در سطح کشور به دستاوردهای بسیاری برسد.

وی اضافه کرد: برای تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول جسمی که ۱۴ هزار خانواده هستند تفاهم‌نامه‌ای میان مجموعه‌های مختلف منعقد شد که تاکنون ۱۰ هزار واحد عملیاتی و ۶ هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با بیان اینکه مسکن بخش قابل توجهی از مشکلات نیازمندان را به خود اختصاص می‌دهد، عنوان کرد: اگر مشکل مسکن افراد نیازمند رفع شود بخش قابل توجهی از مشکلات آن‌ها رفع شده و می‌توان دیگر امور خانواده‌های نیازمند را نیز در طول زمان رفع کرد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha