دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهدا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج گفت: باید امروز نهایت تکریم خود را به خانواده های معظم شهدا که به نوعی وارثان خون شهیدان هستند را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام امید سبحانی، امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر سنندج اظهار داشت: رزمندگان اسلام حضور خود در جبهه های جنگ را وظیفه و تکلیف شرعی و ملی می دانستند.

نممسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج با اشاره به ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا، گفت: باید امروز نهایت تکریم خود را به خانواده های معظم شهدا که به نوعی وارثان خون شهیدان این انقلاب و نظام هستند را انجام دهیم.

حجت الاسلام سبحانی ادامه داد: اقتدار و صلابت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدای این مملکت است و امنیت امروز ایران که در منطقه مثال زدنی است، ثمره ایثارگری ها و جهاد جوانان این کشور می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج افزود: یکی از ویژگی های بارز ملت ایران، ایفای درست نقش خویش در دفاع و صیانت از آرمان های این انقلاب و نظام است و همین امر باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های بی سابقه دشمنان همچنان استوار و محکم بایستد.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل عناصر خودفروخته داخلی و نیز دشمن بعثی  مانند سدی استوار ایستادند و 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha