پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه طلاب و فضلای دامغانی مقیم قم

حوزه/ در راستای حمایت از مددجویان، مراکز نیکوکاری را در سطح استان راه اندازی کرده ایم که توسط روحانیون مساجد راه اندازی شده و بحمدالله در سال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد تومان درآمد این مراکز بوده است؛ در حالی که درآمد صندوق صدقات ما قریب به چهار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آقای قوسی در جلسه طلاب و فضلای دامغانی مقیم قم که عصر امروز در ساختمان مجمع طلاب استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در استان سمنان بیش از ۱۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد می باشند که قبل از گرانی های اخیر، این عدد به ۹ هزار خانوار می رسید؛ اما پس از گرانی ها این عدد قریب به ۳۲ هزار نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از مددجویان، مراکز نیکوکاری را در سطح استان راه اندازی کرده ایم که توسط روحانیون مساجد راه اندازی شده و بحمدالله در سال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد تومان درآمد این مراکز بوده است؛ در حالی که درآمد صندوق صدقات ما قریب به چهار میلیارد تومان بوده است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ابراز داشت: در حال حاضر ۶۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که در شش ماهه اول امسال، ۲۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

قوسی خاطرنشان ساخت: این مراکز نیکوکاری به قدری بزرگ شده اند که بسیار با استقبال مواجه شده و در حال حاضر برخی از این مراکز در موضوعات فرهنگی وارد شده اند.

وی تصریح کرد: موضوعاتی همچون وام، مسکن، اشتغال، اکرام، جهیزیه و ... در کمیته امداد انجام شده و خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بیان داشت: کمیته امداد استان سمنان آمادگی کامل برای فعالیت فرهنگی در سطح استان داشته و از تمام فضلا و روحانیون دعوت به عمل می آوریم.

قوسی اظهار داشت: در حوزه زکات نیز نیازمند فعالیت روحانیون عزیز در این عرصه هستیم، چراکه واجبی است که اهمیت کمی به آن داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha