سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آية الله الشيخ يوسف السبيتي العاملي

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سبیتی از علمای لبنان در واکنش به تحولات منطقه به ویژه حوادث عراق بیانیه ای صادر و بر همبستگی و وحدت کلمه در مقابل توطئه های استکبار تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین یوسف سبیتی عاملی از علمای لبنان و مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) لبنان در واکنش به تحولات منطقه به ویژه حوادث عراق بیانیه ای صادر و بر همبستگی و وحدت کلمه در مقابله با توطئه های استکبار تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سبیتی در بیانیه خود خطاب به امت اسلامی و عربی گفت: امت و کشور ما  با مصیبتی بزرگ و شرایطی بسیار سخت و توطئه های خطرناکی مواجه است که توسط استکبار جهانی به ویژه صهیونیست و آمریکا مدیریت می شود و از سوی خائنان منطقه و بندگان سلطه و مال حمایت می گردد.

وی بر همبستگی، وحدت کلمه، کنار گذاشتن تفرقه و مشخص کردن دشمن خطرناک تاکید کرد و نسبت به مشغول شدن به مسائل کوچک و فراموشی مسائل بزرگ و سرنوشت ساز در جهت تضعیف یکدیگر هشدار داد و گفت: باید مواظب باشیم که همدیگر را هدف قرار ندهیم و راه را گم نکنیم.

این عالم لبنان تصریح کرد: دشمن شب و روز در کمین است و برای انحراف مسائل از جهت اصلی آن تلاش می کند.

ایران همیشه برای نجات کشور های اسلامی از دست استعمار و استکبار جهانی تلاش می کند

حجت الاسلام و المسلمین سبیتی با بیان اینکه مردم گمان می کنند که دشمن ما جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: ایران همیشه برای نجات کشور های اسلامی از دست استعمار و استکبار جهانی، آزادی ملت ها از دست حکام ستمگر و آزادی قدس شریف از شرّ اشغالگران صهیونیستی تلاش می کند.

وی در پایان افزود: بصیرت تنها راه شناخت دشمن از دوست است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha