جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آية الله الشيخ يوسف السبيتي العاملي

حوزه/ شیخ سبیتی با صدور بیانیه ای بر ضرورت مقابله با انواع عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ یوسف سبیتی عاملی رئیس حوزه علمیه امام جواد (ع) در لبنان در خصوص چالش هایی که جامعه اسلامی در مقابله با دشمن صهیونیستی با آن رو به رو است، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

وقت آن رسیده است که ملت های عربی و اسلامی از احساس حقارت، نقصان و ناکامی خارج شوند و به محکومیت و مخالفت با چالش های دشمن، اکتفا نکنند.

ما باید با تمام قدرت، عزم و اراده در مقابل دشمن صهیونیستی بایستیم و با انواع عادی سازی روابط، خرید و فروش تولیدات آن مقابله کنیم و هر کسی را که در این مسیر حرکت می کند یا با توطئه های آن همراهی می کند، خائن بدانیم که او خیانت بزرگی مرتکب شده است.

باید از مرحله دفاع به مرحله هجوم علیه دشمن اسرائیلی منتقل شویم و آن را ریشه کن کرده و مراکز قدرت آن را هدف قرار دهیم، در جامعه آن رعب، ترس و نگرانی ایجاد کنیم تا آن ها تا زمانی که بر اشغالگری و تعرض به مقدسات اصرار می ورزند در امنیت و آرامش نباشند.

فلسطین باید به عنوان قطب نما و مقصد اصلی در برابر چشمان رزمندگان باقی بماند تا این سرزمین از لوث وجود صهیونیستی ها و دشمنان انسانیت، شرافت و دین کاملاً آزاد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha