پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تظاهرات بازگشت

حوزه/ هیئت ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه امروز پنج شنبه از تصمیم خود برای از سر گیری برنامه تظاهرات بازگشت در سال 2020 و برگزاری تظاهرات به صورت ماهانه خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه هیئت ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه امروز پنج شنبه از تصمیم خود برای از سر گیری برنامه تظاهرات بازگشت در سال 2020 و برگزاری تظاهرات به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در صورت نیاز این تظاهرات در مناسبت های ملی نیز برگزار می شود و این برنامه از 30 مارس 2020 همزمان با روز زمین آغاز خواهد شد.

یسری درویش عضو هیئت ملی تظاهرات بازگشت در کنفرانسی مطبوعاتی در نوار غزه گفت: امسال منابت روز جهانی زمین باید همراه با موج تظاهرات و فعالیت ها و مبارزات ملی و اعلام خشم و اظهار همبستگی مردم نوار غزه و قدس باهم باشد تا همه در این روز با سلاح اراده و وحدت در میدان ها و خیابان ها حاضر شوند تا حق غصب شده فلسطین را مطالبه کنند.

وی بر ادامه یافتن تظاهرات ملی بازگشت با روش مسالمت آمیز تاکید کرد و گفت: این تظاهرات تا محقق شدن اهداف آنی و استراتژیک خود ادامه دارد و  ما علاوه بر طراحی برنامه و بررسی ابزارهای تظاهرات، تحولات میدانی و افکار عمومی را به دقت زیر نظر داریم و فعالیت های ما با هدف تاکید بر حق بازکشت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha