پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سربند «یازینب(س)»

حوزه/ مسئول اطلاع رسانی مواکب سازمان اوقاف محور مرز خسروی از توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته فرهنگی شامل چفیه با نشان اربعین، سربند و پیکسل یا حسین(ع)، کوله پشتی و پازل ویژه کودکان میان زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه در مرز خسروی (منذریه عراق)، جواد یزدانی طی گفت و گویی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی در موکب شهدای مدافع حرم این اداره کل اوقاف استان فارس مستقر در مرز خسروی اظهار داشت: تمام موکب‌ها علاوه بر ارائه خدمات پذیرایی به زائران برنامه‌های فرهنگی نیز ارائه می‌دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی موکب شهدای مدافع حرم، بیش از ۲۵ هزار اقلام فرهنگی شامل چفیه با نشان اربعین، سربند و پیکسل یا حسین(ع)، کوله پشتی و پازل ویژه کودکان میان زائران اربعین توزیع شد.

مسئول اطلاع رسانی مواکب سازمان اوقاف محور مرز خسروی با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی و معنوی مدیران مواکب به پیاده روی اربعین، تصریح کرد: مدیران مواکب باید نگاه فرهنگی و معنوی را به این سفر داشته باشند.

وی به شعار حب الحسین یجمعنا اشاره کرد و بیان داشت: عشق حسین(ع) همه مردم اقشار مردم را به گرد یکدیگر جمع کرده و در یک مسیر به زیارت خود مشرف می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha