پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیلم مستند

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی از استقبال بی نظیر زائران پیاده اربعین حسینی و مردم عراق از پخش مستند فیلم شهدای مدافع حرم در مسیر نجف به کربلای معلی خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی که در این موکب برنامه ریزی شده، پخش فیلم های مستند از شهدای مدافع حرم، به ویژه مستند شهید حجت اسدی برای زائران پیاده اربعین حسینی و جوانان کشور عراق که از این مسیر عاشقی رهسپار کربلای معلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به قدری مورد استقبال زائران قرار گرفته که حتی تا پاسی از شب این فیلم ها در زمان های مشخصی پخش می گردید که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته و حتی در برخی از دلنوشته های خود به این نکته اشاره کرده اند که هر زائری باید نائب یک شهید ی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم باشد.

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حخسینی بیان کرد: یکی دیگر ازبرنامه های فرهنگی این موکب توزیع و نصب پرچم دو کشور عراق و ایران بین زائران پیاده اربعین حسینی بود که این مسئله نیز به خوبی انجام گردید که حتی مورد تحسین مسئولین فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: بخش پزشکی ،پاسخ به سوالات شرعی ،خیاطی ،پخش واقعه عاشورا توسط دوربین های سه بعدی از بخشهای مختلف این موکب در عمود ۹۴۰ می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha