پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تاکید بر این که موکب شهدای مدافع حرم اوقاف استان فارس از تاریخ ۱۵ مهرماه در منذریه عراق مستقر شده است، گفت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در میان زائران توزیع شده که این خدمات تا ۲ روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه در منذریه عراق،  با اشاره به ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله حسین(ع) اظهار داشت: توزیع حدود ۲ هزار صبحانه و بیش از سه هزار نهار در هر روز بخش از خدماتی بوده که موکب شهدای مدافع حرم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به زائرین ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز بازگشت خیل عظیم زائرین سید الشهدا(ع) به دلیل ازدحام جمعیت سه نوبت نهار توزیع شد، افزود: در این سه نوبت بیش از ۴ هزار غذای گرم در میان زائران توزیع شد که سه هزار غذای به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس و ما بقی نیز به همت سازمان بنیاد مستضعفان توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تاکید بر این که موکب شهدای مدافع حرم اوقاف استان فارس از تاریخ ۱۵ مهرماه در منذریه عراق مستقر شده است، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در میان زائران توزیع شده که این خدمات تا ۲ روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت راهپیمایی اربعین حسینی از ‌سویی ریشه در باورهای اعتقادی شیعیان و مفهوم ارزشمند «زیارت» دارد و از ‌سوی دیگر در شرایط کنونی جهان اسلام، بزرگترین گردهمایی مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha