جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یازدهمین مرحله «سیری در نهج البلاغه»

حوزه/ یازدهمین مرحله دوره غیرحضوری «سیری در نهج البلاغه» ویژه اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم طیبه سادات طباطبایی طی گفت و گویی عنوان کرد: نهج البلاغه الگوی یک زندگی سعادتمند انسانی در تمام ابعاد است و برای دست‌یابی به جامعه‌ای بر پایه عقل و حرکت امیدوارانه، جهاد، تلاش، پیروزی و موفقیت می‌توان از نهج البلاغه بهره برد.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: دوره مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» از سوی اداره قرآن و حدیث ویژه اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام از مهر سال ۹۷  آغاز شد و اساتید شرکت کننده در این طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، قسمت‌های مشخص را مطالعه و در این دوره شرکت می‌کنند.

طباطبایی با بیان اینکه این طرح در مراحل قبل مورد استقبال و تأیید اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قرار گرفته است، به آغاز یازدهمین مرحله این دوره اشاره کرد و گفت: محدوده این دوره از حدیث‌خوانی نهج البلاغه خطبه ۱ تا ۴۰ است.

وی مهلت پاسخ به سؤالات این مرحله را تا ۲۰ آبان اعلام کرد و یادآور شد: اساتیدی که موفق به شرکت در مراحل قبل نشده‌اند می‌توانند تا پایان آذر با ارئه پاسخنامه مراحل قبل به این طرح ملحق شوند.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: اساتید جهت دریافت سؤالات می‌توانند به سایت و یا کانال  جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند، همچنین فایل‌های این دوره در کانال اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی @asatid۲۱۵۹ قرار می‌گیرد.

طباطبایی عنوان کرد: اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به نشانی الکترونیکی hadith@jz.ac.ir ارسال کنند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha