جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور طلاب مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان در اربعین حسینی

خبرگزاری حوزه / مدیر مدرسه ابراهیمیه کرمان از بازگشت طلاب شرکت کننده در کنگره عظیم اربعین خبر داد.

حجت الاسلام رضا غلامی، مدیر مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از بازگشت طلاب این مدرسه از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به کرمان خبر داد و گفت: این سفر معنوی که در آن ۵۰ نفر از طلاب مدرسه شرکت کرده بودند با برکات بسیاری همراه بود.

وی با اشاره به آیین نامه‌های آموزشی حوزه‌های علمیه افزود: تا پیش از این مدرسه به منظور برگزاری کامل کلاس‌های درسی از حضور در این مراسم عبادی سیاسی معذور بود، اما نظر به استقبال زیاد طلاب مدرسه از حضور در پیاده روی و همچنین جلسات و رایزنی‌های صورت گرفته، این سفر در برنامه امسال مدرسه گنجانده شد.

مدیر مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان با تاکید بر حساسیت مدرسه در تداوم و ممارست بر تحصیل طلاب، خاطر نشان کرد: به منظور جبران وقفه ایجاد شده در تحصیل طلاب، مدرسه نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی برای طلاب اقدام خواهد نمود.

وی با اشاره وجود شرایط اقتصادی نامطلوب تعدادی از طلاب مدرسه، افزود: مدرسه با اعطای مبلغ پنج میلیون ریال وام به طلاب عازم سفر و همچنین اختصاص مبلغ یک الی دو میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به طلاب کم بضاعت، توانست نسبت به تسهیل روند سفر طلاب اقدام نماید.

مدیر مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان خاطر نشان کرد: اگرچه این مدرسه اولین تجربه سفر طلاب به کربلای معلی را تجربه می کرد و لذا گنجاندن مسئله تبلیغات دینی و فرهنگی در برنامه چندان مقدور نبود، اما با این وجود، به لطف خداوند بهره‌های معنوی بسیاری برای طلاب مدرسه به ارمغان آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha