جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آمدنیوز

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک عوامل خودفروش داخلی که با اقدامات خائنانه با تقویت شبکه «آمدنیوز» همکاری داشته اند شناسایی و به دست عدالت سپرده خواهند شد، البته این خواسته قلبی ملت مومن و انقلابی کشور است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در طول ۴ دهه اخیر ملت و نظام ایران انواع و اقسام توطئه ها و فتنه های دشمنان را دیده و البته خنثی کرده اند که آخرین آن، دستگیری و انهدام سرشبکه کانال ضدانقلاب و برانداز «آمدنیوز» توسط سازمان اطلاعات سپاه بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: این شبکه در سال های اخیر تلاش های زیادی برای ایجاد اغتشاش در جامعه، انتشار اخبار جعلی و ساختگی، توهین به مراجع دینی، مسئولان عالی رتبه نظام و... داشت تا جایی که متاسفانه برخی فریب خوردگان داخلی به عنوان عوامل خبری این شبکه منحط و ضدانقلاب فعالیت می کردند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: بی شک عوامل خودفروش داخلی که با اقدامات خائنانه خود با شبکه «آمدنیوز» همکاری داشته اند، شناسایی و به دست عدالت سپرده خواهند شد، البته این خواسته قلبی ملت مومن و انقلابی کشور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به اینکه در مقابل شبکه های معاند نباید همیشه حالت تدافعی داشته باشیم، بیان کرد: متاسفانه بیشتر فعالان رسانه ای ما عادت به دفاع دارند، یعنی کمتر رسانه و یا روزنامه نگاری به عنوان پیشآهنگ خبری ایفا نقش کرده است و همین کم کاری ها باعث رشد قارچ گونه شبکه های معاند در فضای مجازی علیه این نظام و ملت می شود.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از اقدام پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و دستگیری سرشبکه فاسد آمدنیوز، افزود: بی شک هنوز سرویس اطلاعاتی غرب که همواره و همیشه از قدرت اطلاعاتی خود دم می زنند از دقت و به ویژه سرعت عمل جمهوری اسلامی در دستگیری و فروباشی این شبکه رسانه ای مورد حمایت صهیونیست ها غافلگیر شده اند و می توان این عملیات را پیروزی دیگری بر دشمنان عنوان کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: خواسته ای که در این میان همه ملت ایران دارند، دستگیری عوامل خبری و نفوذی شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» در داخل کشور است، زیرا اگر این افراد به حال خود گذاشته شوند بی شک فرداهای نه خیلی دور باید شاهد تولد «آمدنیوز» های دیگری علیه این انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

این استاد حوزوی بیان داشت: جرم وطن فروشی و خیانت به نظام، ملت و خون شهدا، اتهام کمی نیست، زیرا این نظام با خون هزاران شهید و جوان برومند بدین جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام محمودی در پایان  گفت: رسانه های کشور باید با استفاده از پتانسیلی که دارند، فضای مجازی را در اختیار خود قرار بگیرند، زیرا اگر همچنان رسانه ها بر ریل انفعال حرکت کنند، بی شک دوباره در فضای مجازی با چنین مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha