جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسلمانان نوا سکوشیا برای بازسازی کلیسا داوطلب شدند

حوزه/ مسجد همپشایر به همراه دیگر گروه ها و اجتماعات دینی در شهر امهرست در نوا اسکوشیای کانادا، برای مرمت و بازسازی یک کلیسای قدیمی با هزینه 13 هزار دلار داوطلب شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از richmondfreepress، درحالی که کلیسای یادبود گودوین در امهرست، شهرکی در نوا اسکوشیای کانادا نیاز به مرمت و بازسازی با هزینه تخمینی حداقل 13 هزار دلار دارد، اعضای شبکه میان ادیانی این منطقه متشکل از مسلمانان، یهودیان و مسیحیان برای بازسازی این کلیسا داوطلب شدند.

درحالی که تقریبا یک دهه از جشن صدمین سالگرد ساخت این کلیسا در 2010 می گذرد، نیاز به تعمیرات گسترده ای در این مکان مذهبی به چشم می خورد.

مسجد همپشایر، مجمع محلی امهرست، مجمع محلی یهودیان و جامعه جهانی امهرست از جمله گروه هایی بودند که به این کمپین برای مرمت کلیسا پیوستند. گفتنی است آن ها دو سال پیشنیز به تکمیل ساختمان مسجد کمک رسانی کردند. در

 پیتر بلاد از اعضای همکاری شبکه میان ادیانی فرصت ها، یک ابتکار جمع آوری کمک های مالی در راستای امور مذهبی می گوید: جوامع دینی می توانند در روند رستگاری یک ملت نقش داشته باشند.

وی افزود: ما از ده ها اجتماع مذهبی تشکیل شده ایم  و براساس آنچه که بین مردم مشترک می باشد، رویدادهای بزرگتری برگزار می کنیم.

بلاد گفت: بخش بزرگی از فعالیت های ما براساس داشتن اعتقادات دینی متنوع می باشد. و بسیاری از مردم برای موفقیت این طرح سرمایه گذاری کرده اند.

در همین راستا روز شنبه 26 اکتبر یک شام خیریه در سالن اجتماعات کلیسای جامع گریس برگزار شده و پس از آن نیز یک مراسم دیگر در ساختمان کلیسا برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha