شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست مدیران و معاونین حوزه علمیه استان کرمان با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستانی در تهران بستری شده، با توجه به تشخیص پزشک قرار است عمل قلب باز انجام شود.

حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر با اشاره به بستری شدن آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، در یکی از بیمارستان های تهران، گفت: پس از سفر اخیری که ایشان به مشهد داشت، حالشان نامساعد شد که برای درمان، به پزشکی در قم مراجعه کرد.

مسئول دفتر آیت الله حسینی بوشهری افزود: پس از اقدامات اولیه تیم پزشکی در قم، با نظر خانواده، برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شدند و  قرار است در بیمارستانی در تهران مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

وی افزود: آیت الله حسینی بوشهری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستانی در تهران بستری شد و با توجه به تشخیص پزشک قرار است عمل قلب باز انجام شود.

گفتنی است، آیت‌الله‌ سید هاشم‌ حسینی بوشهری سال‌ 1335 در بخش‌ بُردِخون‌ از حوالی‌ بندر دیّر استان بوشهر به‌ دنیا آمد. وی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه قم است. همچنین به مدت 14 سال مدیریت حوزه‌های علمیه کشور را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    رحمةالله علیه ایشان امام جمعۀ موقت قم است نه امام جمعۀ دائم