جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای مدارس

حوزه/ نشست مدیران مدارس علمیه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی، رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری، در حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مدیران مدارس علمیه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور و رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری، عصر امروز در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این نشست  مدیران مدارس علمیه استان کردستان گزارشی از وضعیت آموزشی طلاب ارائه کردند.

در ادامه نشست، حجت الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به وضعیت مناسب و ستودنی وحدت در استان کردستان گفت: خوشبختانه علیرغم تبلیغات مسموم جریان ها و گروهک های تجزیه طلب در منطقه و استان کردستان، هیچ گونه مشکلی امنیتی در این منطقه نداریم که این را باید مرهون بصیرت و مردم شناسی این خطه دانست.

رئیس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری تصریح کرد: البته نباید از تلاش های شبانه روزی حافظان امنیت در کشور به ویژه در این استان غافل باشیم، زیرا اگر این عزیزان نبودند بی شک جریان های منحرف، آزادی عمل بیشتری برای تبلیغات مسموم خود داشتند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور در ادامه سخنان خود گفت: بحث گروه های افراطی و جریان تکفیری امروزه به یکی از مسائل و مشکلات جهان اسلام تبدیل شده است و بی شک ریشه و بانی این جریانات منحرف کشورهای استکباری، غربی و عربی هستند.

اوی با اشاره به اینکه باید بینش سیاسی طلاب و روحانیون و حتی مردم در برخورد با این جریان ها افزایش پیدا کند، اظهار داشت: تا زمانی که در این مملکت احکام اسلامی به درستی اجرا و رعایت می شود و نیز مسئولان در مسیر انقلاب و آرمان های آن حرکت کنند، هرگز به این نظام آسیبی نخواهد دسید.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که این انقلاب با داشتن رهبری فرزانه امام خامنه ای، به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) اتصال پیدا کند. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha