شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شبکه رسانه ای صف

حوزه/ شبکه رسانه‌ای صف، با ۲۰ اثر متفاوت، در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: آثاری که در دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم ثبت شده‌اند شامل ۲ فیلم کوتاه، ۶ نماهنگ، ۱۲ مستند بلند، در موضوعات مختلف می‌باشند.

 وی با اشاره به جدیدترین مستند تهیه شده در شبکه رسانه‌ای صف، گفت: مستند «خاک‌ریزهای خوزستان» به ارائه تصویری متفاوت از مقاومت مردم خوزستان در بحران سیل اشاره می‌کند که توسط جمعی طلاب و دانشجویان اهوازی تهیه و تولید شده است.

 این فعال رسانه‌ای، تأکید بر موضوعات مختلف اجتماعی و همچنین معارفی را از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان این آثار دانست و بیان داشت: آنچه در سال ۹۸ اولویت اصلی شبکه رسانه‌ای صف بوده و هست؛ تولید برنامه‌های فاخر منطبق بر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

 حجت‌الاسلام امینی موحد، با اشاره به آثار راه یافته به دهمین سال جشنواره عمار، گفت: «مستند ضیافت نیمه رمضان»، «نماهنگ زنده‌باد ایران»، «مجموعه تلویزیونی پای منبر»، «مجموعه تلویزیونی دو خط روضه»، «مستند زنگ اعتکاف»، «مجموعه  چشم‌به‌راه»، «مجموعه تلویزیونی امتداد غدیر»، «مجموعه تلویزیونی هفت‌سین مادران آسمان»، «فیلم کوتاه صاحب خونه خوب»، «مستند خاک‌ریزهای خوزستان»، «مستند منطقه عملیاتی»، «فیلم کوتاه مترجم» و «مستند ضیافت فرات» از اهم تولیداتی است که امسال به جشنواره عمار راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام امینی موحد در پایان با بیان اینکه امروزه فقدان حضور تشکیلاتی و منسجم نیروهای انقلابی در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی به راحتی قابل مشاهده است، اظهارداشت: کار رسانه‌ای، عرصه‌ای است که دشمن برای نفوذ و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران ساعت‌ها وقت و میلیاردها دلار هزینه صرف می‌کند و لازم است که جوانان هنرمند انقلابی در این راستا، بیش‌ازپیش جهادی‌وار خدمت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha