جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی

حوز/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان این که انقلاب اسلامی در امتداد ظهور منجی عالم بشریت است، تصریح کرد: آرزوی تمام انبیاء و حضرات معصومین(ع) در پیاده سازی تعالیم قرآنی و تشکیل دولت کریمه بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی این امر محقق شد.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) که زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی عدل و داد است، گفت: در ادیان و کتب آسمانی آمدن موعود برای اصلاح امور بشر بشارت داده شده و تمامی انسانهای موحد و حق گرا منتظر قدوم مبارک حضرت هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان اینکه در تمام اعصار و قرون گذشته حاکمان جبار و ظالم مانع تابش خورشید حقیقت و پرفروغ دین خدا در بین انسانها بودند، افزود: خداوند با ارسال رسُل و انزال کُتب، به دنبال بیداری عقل مردم و هدایت آنها از طریق پیامبران الهی بود تا راه رشد و کمال را بپیمایند.

وی ادامه داد: فرستادگان الهی با صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و تحمل رنج و زحمت فراوان از آنجا که وظیفه ابلاغ احکام دین خدا را داشتند، هرگز از انجام رسالت خویش که همان تربیت نفوس بود، مأیوس نشدند.

حجت الاسلام فرهنگیان با اشاره به اینکه جبهه مقابل اردوگاه حق در طول تاریخ از تمام ظرفیت خود برای خَلل در مسیر انجام رسالت رسولان آسمانی و جانشینان پیامبر خاتم(ص) از هیچ کوششی دریغ نکرده است، ابراز داشت: دنیا محل جنگ اراده های الهی و امیال نفسانی و هواهای شیطانی است و این انسانها هستند که با شنیدن کلام حق از طرف امینان وحی، سَره را از ناسَره تشخیص می دهند.

وی خاطر نشان کرد: مخالفت طاغیان و گردنگشان عالم با تابش خورشید هدایت الهی و تربیت نفوس انسانها، نگرانی آنها روز به روز بیشتر و عمر حکومت ظالمانه و فاسد خود را در زوال نابودی می بینند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان این که انقلاب اسلامی در امتداد ظهور منجی عالم بشریت است، تصریح کرد: آرزوی تمام انبیاء و حضرات معصومین(ع) در پیاده سازی تعالیم قرآنی و تشکیل دولت کریمه بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی این امر محقق شد.

حجت الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه زحمات و صبر و استقامت پیامبر اعظم(ص) در راه ابلاغ رسالت خویش که فرمان آسمانی بود، بشریت غرق در منجلاب گمراهی و فساد را به ساحل نجات هدایت کردند، گفت: اگر نبود تحمل سختی های طاقت فرسای رسول نبوی(ص) در مسیر هدایت مردم بدوی، بشر امروزی هم بویی از تربیت انسانی و اسلامی نبرده بود.

وی تصریح کرد: برخی در اطراف پیامبر خدا(ص) اسلام ظاهری آوردند و برای محفوظ ماندن آیین جاهلیت در پستوهای فکر خود با پیش آمدن فرصت و ایجاد انحراف در مسیر انقلاب نبوی(ص) و غصب خلافت، امیال شیطانی خود را در قالب بتهای اُموی و عباسی بروز دادند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه حکومت های وقت در عصر اِئمه(ع) مسیر ادامه انحراف از صراط مستقیم را با تبلیغات منفی علیه خاندان نبوت(ص) پیگیر شده و از اسلام آئین موروثی و اشرافی را جا انداختند، اظهار کرد: خیانتی که خواص در صدر اسلام مرتکب شدند، دیوار کجی شد که در طول زمان خلفای بعدی با تبلیغات اغواء گرانه و رنگ و لعاب دین ، اسلام را از مسیر اصلی دور کردند.

وی در پایان گفت: امروز هم شیوخ مرتجع عرب و دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) لحظه ای از ضربه زدن به مسیر حریت و استقلال ملت ایران دریغ نکرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha