پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایجاد فضای دو قطبی ممنوع

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی تبا اشاره به اینکه بیان این که دو قطبی سازی سبب دور شدن از مسائل اصلی مانند اشتغال، رونق اقتصادی، ریشه کنی فقر و مطالبه گری می‌ شود، گفت: وضعیت معیشت مردم تنها با وعده های زبانی بهبود نمی یابد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هیچ عذر و بهانه ای برای کوتاهی در عرصه خدمت به مردم باقی نمانده است، گفت: با دو قطبی سازی دردی از مشکلات مردم حل نخواهد شد و شایسته نیست با حاشیه سازی وقت طلایی مردم و مجموعه نظام اسلامی را به هدر داد.

وی با اشاره به اینکه بیان این که دو قطبی سازی سبب دور شدن از مسائل اصلی مانند اشتغال، رونق اقتصادی، ریشه کنی فقر و مطالبه گری می‌ شود، افزود: وضعیت معیشت مردم تنها با وعده های زبانی بهبود نمی یابد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان اجرایی به جای ناگفته هایشان از کم کاری هایشان بگویند که در چند سال گذشته وضعیت اقتصادی مردم را به کجا رسانده اند، گفت: باید اقتصاد مقاومتی را رونق بخشید تا چرخ کار و تولید هم بچرخد.

وی گفت: اگر به مطالبات مردم در خصوص معیشت اهمیت داده شود و قدم های اساسی برای رفع حل مشکلات بیکاری جوانان، مبارزه با گرانی و کنترل بازار برداشته شود، امید به آینده رو به افزایش خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان تاکید کرد: با خدمت صادقانه و تأمین معیشت مردم، می شود چهره درخشانی از دین و فرهنگ کار و رونق تولید را به دنیا معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha