چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: این‌که وظیفه قرارگاه ۱۹ دی ارائه راهکارهایی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب و حفظ چهره انقلابی قم است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع بزرگوار تقلید انجام شد، طی سخنانی به تشریح فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم پرداخت.

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۹۷ در دیدار طلاب و فضلا از وضع ظاهری قم، اظهار داشت: انتظار رهبری و مراجع تقلید با توجه به حرم اهل‌بیت(ع) بودن و خاستگاه انقلاب بودن قم این است که ظاهر قم باید همچون شأن این شهر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم افزود: متأسفانه دست‌هایی در کار هستند که می‌خواهند چهره قم، مرکز انقلاب و نشر معارف اهل‌بیت(ع) را مخدوش جلوه دهند که در همین راستا و با توجه به مطالبه رهبری قرارگاه ۱۹ دی در استان تشکیل و از مسئولان تأثیرگذار استانی و شهری نیز دعوت شد در این قرارگاه حضور پیدا کنند.

آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که وظیفه قرارگاه ۱۹ دی ارائه راهکارهایی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب و حفظ چهره انقلابی قم است، ادامه داد: در همین زمینه جلسات متعددی به صورت هفتگی با مسئولان و مدیران ادارات، نهادها، اصناف، صدا و سیما و … برگزار شده و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهنمودهای مراجع بزرگوار نیز در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب می‌تواند نقشه راه ما برای نیل به اهداف و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha