جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب شرح نهج البلاغه رهبر معظم انقلاب رونمایی شد

حوزه/ مسئول فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر از برگزاری دوره تربیت مربی نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس صداقت، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به همکاری بنیاد بین المللی غدیر استان با حوزه علمیه، پیشنهاد برگزاری کارگروه مشورتی غدیر با حضور تعدادی از اساتید حوزه علمیه را مطرح کرد و گفت: این کارگروه می تواند در برگزاری برنامه ها و اجرای طرح ها همفکری خوبی را برای ارتقای کیفیت برنامه های بنیاد داشته باشد.

مسئول فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر به برخی برنامه های این بنیاد اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع امامت و غدیر یکی از برنامه ها است که می توان در این راستا از اساتید حوزه علمیه جهت تدریس و پاسخ به سوالات مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به فعالیت بنیاد غدیر در شناساندن و معرفی بیشتر نهج البلاغه در دانشگاه ها و مدارس، ادامه داد: حوزه علمیه می تواند طلاب و اساتیدی که علاقمند به حضور در مدارس و دانشگاه ها هستند را به بنیاد غدیر معرفی کند.

حجت الاسلام صداقت همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی نهج البلاغه خبر داد و گفت: این دوره ظرفیت خوبی است که بتوان افرادی را تربیت کرد که در آینده همین افراد مروج نهج البلاغه باشند و حوزه علمیه می تواند با معرفی طلاب خود و شرکت آنها در این دوره نقش بسزایی در ترویج نهج البلاغه داشته باشد.

حجت الاسلام حامد بردستانی نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد پنج کارگروه فعال فرهنگی در حوزه علمیه تشکیل شده اظهار داشت: این کارگروه ها در حوزه فعالیت های فرهنگی فعال هستند و ارتباط خوبی را هم با صدا و سیمای بوشهر دارند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه نهج البلاغه ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت های تبلیغی است گفت: لازم است کارگروه های ویژه دانشجویان و دانش آموزان و طلاب با موضوع نهج البلاغه ایجاد شود تا بتوانیم این کتاب مقدس را بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha