چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: حوزه های علمیه خواهران برای بحث آسیب های اجتماعی، بایستی بهترین اساتید را جذب نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین عاملی، امام جمعه اردبیل، در دیدار با مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، ضمن خیر مقدم به وی اظهار داشت: اینکه از استان ها بازدید به عمل می آورید بسیار شایسته است ،یک مجموعه عظیم در اختیار شماست که قابلیت استثنایی دارد . حوزه های علمیه خواهران برنامه ریزی ها و اساتید خوبی دارند که قابل تحسین است .

وی تصریح کرد: مجموعه بسیار خوبی در اردبیل ایجاد شده است و تمام دولت مردان از جهت اعتبار بودجه سنگ تمام گذاشته اند .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تاکید بر خروجی بهینه حوزه های علمیه تصریح کرد: برای تربیت طلبه ها ،هزینه های مادی و معنوی بسیاری منظور می گردد و لذا باید خروجی مناسب این هزینه ها در سبک رفتارها و زندگی اجتماعی ، حجاب و عفت ،تعهد و وجدان کاری ،ریخت و پاش ها و ... دیده شود . بایستی محلات در اختیار خانم ها باشد که متاسفانه اینگونه نیست؛حوزه های علمیه خواهران برای بحث آسیب های اجتماعی، بایستی بهترین اساتید را جذب نماید.

وی گفت: خانم ها اگر اقدام به فعالیت در محلات نمایند، کارهای بسیاری در محلات موجود است،نظیر کودکان ،مدارس ،خانواده هایی که مشکل دارند و ... ؛باید دقت داشت بانوانی که درس می خوانند در کجا مشغول می شوند و نتیجه چه می شود ؟

وی افزود: بنده دیدخیلی خاصی به حوزه های علمیه خواهران دارم ،چرا که قابلیت های بسیاری آنجا است اما متاسفانه مدیریت تبلیغی  که خودش را در شهر نشان بدهد نداریم .

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در خاتمه ضمن تقدیر از حوزه های علمیه استان تصریح کرد: از مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل ،مشگین شهر، که از قدیمی های ما هستند ، گرمی، که بسیار کار کردند ،خلخال و نمین تشکر می کنم ، همچنین از حوزه علمیه خواهران در پارس آباد که سابقه بسیار خوبی داشته و جزو پیش رو ها هستند قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha