شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نخستین دوره تخصصی مشاوره ویژه طلاب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از پیگیری و تلاش ها برای احداث مرکز مشاوره در مرکز این استان خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت مرکز مشاوره تخصصی در مدارس علمیه بیان داشت: با احداث و راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی در حوزه، طلاب می توانند از مشاوره های گوناگون تخصصی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه رایزنی ها و پیگیری ها برای احداث مرکز مشاوره تخصصی در حوزه علمیه لرستان در حال انجام است، افزود: تلاش می شود با تعیین مکان این مرکز در آینده برای ارائه مشاوره به طلاب راه اندازی شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان طلاب از وجود مشاوران عمومی بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: مشاوران در مدارس مستقر هستند و خدمات مشاوره ای در زمینه های گوناگون را به طلاب ارائه می دهند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی مقدماتی مشاوره برای اساتید مدارس علمیه استان بزودی برگزار خواهد شد، گفت: این دوره با هدف تامین کادر مشاوره برای مدارس با برگزاری کارگاههای ویژه مشاوره برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه کارگاههای دانش افزایی مشاوره برای اساتید مشاور مدارس در طول سال نیز برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: سرفصل های مورد نیاز مشاوره های تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزند و ...به مشاوران آموزش داده خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به برگزاری کلاس های تخصصی درس اخلاق برای طلاب یادآور شد: علاوه بر برگزاری کلاس های عمومی اخلاق با حضور اساتید شاخص حوزه، کلاس های تخصصی اخلاق با دعوت از کارشناسان مطرح حوزه کشور در طول سال برای طلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha