شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: آماده کردن طلاب علوم دینی برای انجام فعالیت های تبلیغی احتیاج به مهارت آموزی دارد که برای این منظور باید از ظرفیت های علمی حوزه های علمیه به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بر ارتباط بیشتر این دو نهاد در عرصه های مختلف تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: آماده کردن طلاب علوم دینی برای انجام فعالیت های تبلیغی احتیاج به مهارت آموزی دارد که برای این منظور باید از ظرفیت های علمی حوزه های علمیه به نحو احسن استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین در نظر دارد با تدوین ساز و کارهایی سطح همکاری خود را با این نهاد علمی و تخصصی بیش از پیش تقویت نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نشست های تخصصی و موضوعات مشترک باعث ارتباط خوب حوزه و دانشگاه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه می توان از ظرفیت حوزه علمیه در اجرای یک برنامه قوی می توان استفاده کرد و ما اعلام آمادگی در این خصوص داریم.

تلاش دانشگاه آزاد برای استفاده بهینه از ظرفیت روحانیت

سپس دکتر موسوی خانی همچنین به فعالیتهای فرهنگی ،بصیرتی ،قرآنی در بین دانشجویان پرداخت و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه اعتقاد داشته که در برنامه ها باید از ظرفیت روحانیت و مبلغین که ارتباط خوب و صمیمانه ای با دانشجویان و نسل جوان دارند در برنامه های مختلف در این نهاد به خوبی استفاده نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: مسئولین و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همیشه به دنبال ارتباط گیری بین دو نهاد حوزه علمیه و دانشگاه و حضور روحانیت در فضای  دانشگاه بوده ایم که باعث ایجاد آرامش و ارتباط خوب بین دانشجو و روحانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha