پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست نماینده ولی فقیه در خوزستان با مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه حتی‌الامکان حق‌آبه‌ دریافتی از مردم خوزستان در تراز سال گذشته باشد، گفت: مردم همچنان درباره سیل‌بندها و ترمیم آنها دغدغه دارند و در بازدیدهای مختلف مطالبه کرده‌اند که در همین راستا همه در رفع آن باید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، اظهار داشت: مردم همچنان درباره سیل‌بندها و ترمیم آنها دغدغه دارند و در بازدیدهای مختلف مطالبه کرده‌اند که در همین راستا همه در رفع آن باید تلاش کنند.


وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به کانال‌های سیل‌بند به ویژه کانال ماله به سمت کانون ریزگردها بیان کرد: کانال بحره نزدیک به منطقه کوت عبدالله و هادی‌آباد براثر طغیان آب‌ها طی سال جاری لایروبی فضای مقابل آن انجام نشده است.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درباره حق‌آبه کشاورزان، گفت: مردم دغدغه دارند که توان پرداخت حق‌آبه را ندارند و باوجود آنکه امسال در سطح‌ گسترده‌ای مزارع به زیر کشت رفته‌اند اما انتظار آنها از جبران خسارت اتفاق نیفتاده است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، تأکید کرد: حتی‌الامکان حق‌آبه‌ای که بنا است از مردم استان خوزستان دریافت شود در تراز سال گذشته باشد.
وی درباره تأمین آب شرب برای مردم خوزستان، گفت: اهواز از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به پیش‌بینی و احتمال‌ها نسبت به آب شرب پایین دست استان شامل آبادان و خرمشهر باید تدابیر لازم‌ اتخاذ شود که در همین راستا می‌توان هیئت اندیشه‌ورز از سراسر کشور تشکیل داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha