جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از ویژگی های بارز بسیجیان داشتن روحیه استکبارستیزی است که در راس همه این عزیزان رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در همایش پیشکسوتان بسیج و گشت‌های رضویون که در سالن همایش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان برای جامعه ما نقش برتری دارند و باید از تجارب آنان نهایت استفاده را ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مجموعه عظیم و مردمی بسیج توسط امام راحل و بنا به نیاز جامعه اسلامی تشکیل گردید و مقام معظم رهبری از سازمان بسیج به‌عنوان «الهام  الهی» نام می‌برند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بسیجیان داشتن روحیه استکبارستیزی است و در رأس همه این عزیزان رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فرهنگ و منش بسیجی تمام مردم، نیروهای مسلح و... را متحول ساخته است و اکنون این فرهنگ به خارج از مرزهای کشور راه پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امام راحل در سخنان خود از بسیج به‌عنوان «لشگر مخلص خدا» نام می‌بردند و علت این نام‌گذاری از سوی ایشان حضور همیشگی و خودجوش بسیجیان در عرصه‌های حساس ملی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: بسیاری از کشورهای معاند به دنبال ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند، لذا حضور بسیجیان و دیگر نیروهای نظامی و نقش‌آفرینی آنان باعث صیانت از این نظام و امنیت آن شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    در جواب مصاحبه امروز ربیعی سخنگوی دولت: فقط استیضاح زنگنه به مصلحت نیست؟؟؟ اکر در این مقطع زمانی استیضاح به مصلحت نیست چرا خودتان حجتی را برکنار کردید؟ ما ابله و نادان نیستیم و می دانیم مافیای نفتی خیلی قدرتمند است