جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای برای نفوذ در کشور استفاده می کند که در جریانات اخیر به خوبی ردپای دشمنان قسم خورده این انقلاب مشخص بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان،  صبح امروز با مسئولین مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیجی برگرفته از گفته‌های قرآن کریم می‌باشد و إن‌شاءالله بسیج به‌عنوان شجره طیبه‌ای تمام مستضعفین را علیه جهان کفر متحد خواهد کرد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از کارهای ماندگار و ارزشمند امام خمینی(ره) ایجاد و تشکیل بسیج بود که بعد از گذشت نزدیک به چهل سال هنوز این نیرو در خدمت نظام و آرمان‌های آن می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بسیج به‌جز مردمی بودن آن، حضور همیشگی در عرصه‌های ملی و میهنی است و بارها این امر را به اثبات رسانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف همیشه سرنوشت‌ساز بوده است، گفت: بسیج و بسیجی اهل حرف و خطابه نیست، بسیجی مرد عمل است و اکنون شاهد تأثیرگذاری بسیج هم در داخل و هم در خارج از مرزهای این کشور هستیم.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: نمونه عینی بسیج را می‌توان ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه در ارتش در قالب بسیج برای مبارزه با جریان تکفیری دانست که این نمونه‌ای از الگوبرداری از بسیج ملت ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از نمودهای بارز تأثیرگذاری بسیج در خارج از مرزهای این نظام، تشکیل و ایجاد جبهه مقاومت در منطقه می‌باشد که اکنون قدرت این جبهه به حدی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌ها احساس خطر می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله وحدت در جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تمام برنامه های دشمن پیرامون ایجاد دودستگی و تفرقه در جهان اسلام شکست خورده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید اذعان کرد که در برابر چنین وضعیتی برخی از کشورهای اسلامی در دام استکبار افتاده و به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که همانند سربازان دشمنان اسلام هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی، در ادامه به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای برای نفوذ و توطئه و فتنه در کشور استفاده می‌کند و در جریانات اخیر به‌خوبی ردپای دشمنان قسم خورده این انقلاب هویدا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متأسفانه اغتشاش‌گران و آشوب گران با تخریب اموال عمومی و بیت‌المال هزینه‌های زیادی برای نظام ایجاد کردند که این جای تأسف دارد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با هوشیاری و درایت نیروهای امنیتی و نیز بصیرت ملت انقلابی و مؤمن ایران، عوامل و سران فتنه اخیر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی تأکید کرد: امروز کشور به طور کامل مورد تحریم‌های ناجوانمردانه و بی‌سابقه دشمنان قرار دارد، لذا باید با تکیه بر داشته‌هایمان و نیز اقتصاد مقاومتی در برابر این تحریم‌ها مردانه ایستادگی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سوء مدیریت‌ها در کشور باید رفع شود، گفت: امنیت پایه هر نظام و کشوری است، لذا دشمنان از هر ترفندی استفاده می‌کنند که این امنیت را در کشور ما از بین ببرند و احساس ناامنی در جامعه را ترویج دهند.

وی اظهار داشت: باید اذعان کرد که سوء مدیریت در کشور وجود دارد و این‌ها گرفتاری‌هایی است که باید رفع گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان گفت: مسئولان و مدیران نظام نقش مهمی در تأمین امنیت کشور بر عهده دارند و اگر در برخی از موارد شاهد خسارت‌هایی هستیم همه این‌ها نشأت گرفته از سوء مدیریت و عدم مدیریت برخی از مسئولان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha