چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از برنامه ها و اهداف دشمنان در تقویت تفکرات تکفیری مبارزه و تضعیف جبهه مقاومت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان های افراطی تکفیری و راهکارهای مقابله با آن» که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار گردید، اظهار داشت: در روایت و احادیث و خود قرآن درباره وحدت سخن های بسیاری به میان آمده است و وحدت به عنوان نعمتی بزرگ در اسلام نام برده شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در مقابل، اگر تفرقه در جهان اسلام به وجود بیاید، دشمنان بر همه ما مسلط می شوند و شکوه اسلام را از بین می برند، لذا همگان در مقابل توطئه های دشمنان مسئول هستیم.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امام خمینی (ره) تاکید بسیاری بر حفظ وحدت اسلامی داشتند و ساختارهای بسیاری هم برای آن ایجاد کردند و اکنون نیز مقام معظم رهبری هم به آن عمل می‌کنند که تشکیل مجمع تقریب جهانی از جمله این اقدامات ارزشمند می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: باید از تلاش های جمهوری اسلامی برای ایجاد وحدت در جهان اسلام تشکر کرد، زیرا ایران امروز تا حد قابل توجهی مسئله وحدت در جهان اسلام را پیش برده است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان برای از بین بردن وحدت در بین مسلمانان توطئه های بسیاری به کار بسته اند همانند تکه تکه کردن کشورهای اسلامی و پررنگ کردن شعارهای ملی گرایی در بین امت اسلام.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:خاندان آل سعود، اصالتی یهودی دارند که استکبار از ابتدا آن را حمایت و توهم برتری آن بر دیگر کشورها را القا کرد تا هم‌پیمانی برای اسراییل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: دشمنان در مقابل تفکر وهابیت در عربستان؛ تفکر بهاییت در ایران را بنیان نهادند به امید درگیری و نزاع بین شیعیان و اهل سنت تا از این راه وحدت امت اسلامی را از بین ببرند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمنان در هر جایی از جهان اسلام با تفکر تکفیری وارد شدند تا با سلاح دین مقابل دین بایستند و در نهایت دین را تضعیف و حاکمیت جهان اسلام را به نفع خود به دست گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه ها و اهداف دشمنان در تقویت تفکرات تکفیری مبارزه و تضعیف جبهه مقاومت می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از مشکلات در کشور و استان کردستان قابل مشاهده است، اظهار داشت: متاسفانه بی تدبیری برخی مسئولین به مشکلات دامن می زند که مشکلات اقتصادی استان از آن نشات می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: وضعیت استان در بحث عمران و... در جایگاه مناسبی قرار دارد، ولی برخی از جریانها و افراد با سیاه نمایی به دنبال منافعی هستند و همین کار باعث پسرفت کارها در این خطه می گردد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن هم به دنبال این گونه سیاه نمایی در کشور است، لذا باید در برابر این توطئه دشمنان بسیار هوشیار و با بصیرت عمل کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در طول این ۴۰ سال استکبار همه توان خود را گذاشت تا ما را به جان هم بیندازد تا به فکر نابودی استکبار نباشیم اما موفق نشد و امروز به دنبال غارت سرمایه جهان اسلام است چرا که به افت اقتصادی و افول قدرت سرمایه داری خود نزدیک شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha