جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان های تکفیری

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان از برگزاری همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان های افراطی تکفیری و راهکارهای مقابله با آن»، در سنندج خبر داد.

علی اصغر دریایی، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان های افراطی تکفیری و راهکارهای مقابله با آن» به همت دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در سنندج برگزار می‌شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این همایش روز یکشنبه هفته آینده، 12 آبان ماه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر، با پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور سخنرانان و مهمانان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی، دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری و برخی از علمای اهل سنت به عنوان سخنرانان اصلی حضور خواهند داشت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته چندتن از اساتید دانشگاهی اقلیم کردستان عراق نیز در این همایش حضور خواهند یافت.

دریایی، یکی از اهداف این همایش را شناسایی شگردهای استکبار جهانی در ایجاد و ترویج و تقویت جریان های افراطی و تکفیری عنوان کرد و گفت: این همایش با هدف ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha