پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام دکتر بیک زاده فرمانده گردان امنیتی تیپ امام صادق(ع)

حوزه/ فرمانده گردان امنیتی اطلاعاتی "واکنش سریع" تیپ ۸۳ امام صادق(ع) گفت: بسیجیان تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) در بالاترین آمادگی لازم برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام مجید بیک زاده در گردهمایی بسیجیان گردان امنیتی و اطلاعاتی شهید مدنی (ره) تیپ ۸۳ امام صادق(ع)در جمع فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری اظهارکرد: امروز چشم ناپاک دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از همه دوره های بعد از پیروی انقلاب به ایران عزیز خیره شده است و برای صدمه به این مرز و بوم از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و زمانی که دیدند از نظر نظامی قادر به تجاوز نیستند از راه نفوذ فرهنگی اقداماتی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این گردان علاوه بر فعالیت های رزمی و علمیاتی نسبت به امور تبلیغی اقدامات ارزشنمدی را در دستور کار خود داشته است و امروز به برکت رهبری پیامبرگونه فرمانده کل قوا و سخنان کاربردی معظم له توانسته در بالاترین نقطه دفاعی، علمیاتی، اطلاعاتی و معنوی قرار داشته باشند.

لازم به ذکر است، این گردهمایی که به همت بسیجیان گردان امنیتی اطلاعاتی شهید آیت الله مدنی (ره) در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام برگزار گردید حجج اسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ، مجید بیک زاده فرمانده گردان امنیتی اطلاعاتی شهید آیت الله مدنی، سردار سرتیپ رستگار پناه رئیس مرکز مطالعات دفاع امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان قم حضور داشتند.

خاطر نشان می شود: طلاب بسیجی  این گردان آموزش های لازم را در راستای دفع هر گونه مسئله و مشکل امنیتی  مراکز حساس و حوزوی گذرانده و آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha