پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان

حوزه/ صدرایی عارف گفت: امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر اینکه دشمن ما را محاصره تبلیغاتی کرده است، شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را از جوانان انقلابی مطالبه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن صدرایی عارف، در آئین افتتاحیه کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان، به میزبانی سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار داشت: جوانان انقلابی می بایست قدر خودشان را بیشتر بدانند و با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کلمه به کلمه اش را حضرت آقا نوشته اند، در این بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بالای ۴۰ بار کلمه «جوان» و «انقلاب» در آن آمده است و این اهمیت و جایگاه یک جوان انقلابی را می رساند.

سردبیر خبرگزاری حوزه تصریح کرد: باید نسبت خودمان را با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص کنیم و نقش خودمان را در انقلاب اسلامی با توجه به فرامین و منویات و دستورات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه نام این دوره «تربیت طلبه خبرنگار» قرار دارد، افزود: این عنوان یعنی قبل و بعد هر چیزی هویت صنفی ما طلبه بودن است و طلبه مد نظر حضرت آقا کسی است که سه عنصر «درس خواندن»،«مهذب بودن» و «دغدغه مند بودن نسبت به انقلاب» را مد نظر قرار بدهد.

صدرایی عارف با بیان اینکه هیچ اتفاق مهم بین المللی و ملی و استانی و... بدون رسانه امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: هیچ کنش و واقعه ای بدون پیوست رسانه ای امکان تحقق ندارد و رسانه در واقع یک عنصر مهم در تحقق رویدادها و اتفاقات قرار دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند«جنگ، جنگ اراده هاست»، گفت: پیش مقدمه جنگ اراده ها در واقع جنگ روایت هاست و مقام معظم رهبری در جایی فرمودند که مراقب باشید «جای جلاد و شهید عوض نشود» و در واقع جای شهید و جلاد و جای مردم و آشوبگر را این رسانه ها هستند که می توانند تغییر دهند.

سردبیر خبرگزاری حوزه با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، حضرت آقا ۳ بار راجع به رسانه فرموده اند، افزود: امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر اینکه دشمن ما را محاصره تبلیغاتی کرده است، شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را از جوانان انقلابی مطالبه کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    1 2
    سلام بجای دوره خبرنگاری بهتر است دوره های نویسندگی برای طلاب بزارید منظور حضرت آقا از دغدغه مند بودن نسبت به انقلاب این نیست که طلبه ای برود دو ساعت تو جلسه بنشیند و خبر برای شما تهیه کند و از وظیفه اصلی خودش دور شود . باید خبرنگار انقلابی تربیت کنید کسی که که شغلش خبرنگاری باشد نه طلبه ای که خبرنگار شود
    • احسان حمیدزاده IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
      1 1
      به نظر شما تنظیم گزارش خبری از نشستهای تخصصی که در حوزه برگزار میشود از عهده یک غیرطلبه برمی آید. خبرگزاری حوزه، خبرگزاری رسا و بسیاری از پایگاههای خبری و تخصصی دینی که مخاطب نخبگانی دارند نیاز به طلاب زبده و ورزیده در عرصه رسانه هستند. شما ظاهرا بین خبرگزاریهای عمومی و خبرگزاریهای تخصصی خلط فرموده اید.
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    2 2
    جز ضرر برای طلبه و انقلاب چیز دیگه ای از توش در نمیاد
  • طاهری IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    2 0
    دغدغه مند نسبت به انقلاب
  • حسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    1 0
    سلام در پاسخ به آقا احسان عرض کنم که خبرنگارها معمولا صحبت های سخنران را پیاده سازی می کنند اگر یک کلمه زیاد یا کم کنند و یا بخواهند نظر خودشان را بیارن تو خبر قطعا سخنران ناراحت میشه که من بارها این موضوع را دیدم که مورد اعتراض سخنران شده است این مطلبی که شما فرمودید مربوط به نقد و بررسی خبر میشه که اونوقت طلبه باید نویسنده باشه تا بتونه خبر را نقد کنه و این یعنی دغدغه مند بودن نسبت انقلاب