چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در جمع مردم قروه گفت: نباید اجازه دهیم که نام و یاد شهدا هرگز از یادها برود، زیرا امنیت و اقتداری که امروز در سطح کشور داریم مرهون رشادت ها و ایثار این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان قروه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار محمد طالبی، از سرداران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، روحانیون، مسئولان، طلاب و اقشار مختلف مردم، یکشنبه شب در حسینیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دفاع اتکال و اعتقاد کامل به خداوند متعال و اهداف عالیه این نظام مقدس بود و همین امر باعث پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل جهان کفر گردید.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای دفاع از کیان و دین مبین اسلام در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح سینه خود را سپر کردند و هرگز سر تعظیم فرود نیاوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در بین رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری از اصناف، طبقه های مختلف جامعه و حتی ادیان مختلف داشتند که همه آنها در یک چیز مشترک بودند و آن دفاع از خاک وطن بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در بین شهدا، جانباران و آزادگان، روحانیون زیادی داشتیم که برای حفظ اسلام و انقلاب به خطوط مقدم جبهه شتافتند و در این راه جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که نام و یاد شهدا هرگز از یادها برود، زیرا امنیتی و اقتداری که امروز در سطح کشور داریم مرهون رشادت ها و ایثار این عزیزان است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آحاد جامعه باید قدردان خانواده های معظم شهدا باشند، زیرا عزیزان خود را برای سربلندی انقلاب و نظام فدا کردند کاری که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد.

 مداحی توسط حاج علی اصغر دریایی، پخش کلیپ، اجرای دکلمه توسط فرزند یکی از شهدا و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha