پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تعامل و ارتباط مستمر مبلغان دینی با اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: به طور حتم ارتباط نزدیک با مردم، موجب اثرگذاری برنامه های تبلیغی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در نشست توجیهی مبلغان طرح هجرت مرکز استان بر ضرورت تعامل و ارتباط مستمر مبلغان دینی با اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: ارتباط نزدیک با مردم، موجب اثرگذاری برنامه های تبلیغی خواهد شد.

وی با بیان این که مردم همواره مهم ترین و اثرگذارترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف بوده اند، افزود: پیشرفت های امروز کشورمان در بخش های مختلف مرهون پشتیبانی و حمایت مردم است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور مردم در هر عرصه ای آثار و برکات مطلوبی را برای کشور در پی خواهد داشت، بیان داشت: تعامل و ارتباط سازنده و مستمر روحانیان با مردم، ضمن تقویت برنامه های تبلیغی و فرهنگی، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان علیه انقلاب خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، جدایی مردم از روحانیت را یکی از اهداف و برنامه های مهم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در این بخش، سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده که با هوشیاری و بصیرت مردم و روحانیت خنثی خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همواره خود را جزئی از مردم می داند، تصریح کرد: همین همراهی و همدلی مردم و روحانیت موجب پیروزی نهضت انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز دشمن به خوبی دریافته برای تحقق نقشه های خود در کشورمان باید مردم از روحانیت جدا شوند، افزود: در همین راستا دروغ پراکنی و تبلیغات دروغین و مسموم علیه روحانیت همواره از تریبون های دشمن بیان می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه دشمن برای جدای مردم و روحانیت شکست خورده است، تصریح کرد: امروز علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها با این انقلاب و نظام، یک پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یکی از وظایف مهم روحانیت را آگاه سازی مردم نسبت به توطئه های دشمنان دانست و افزود: در همین قضایای اخیر، اگر روشنگری و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همان روزهای نخست نبود، شرایط به گونه دیگری تغییر پیدا می کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که علما و روحانیان در طول تاریخ با سعه صدر و روی خوش با آحاد جامعه برخورد کردند، بیان داشت: امروز نیز یک مبلغ دینی برای موفقیت در امر تبلیغ باید همواره با مسائل پیرامونی خود با صبر و حوصله برخورد کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در برنامه های تبلیغی خود اهداف و برنامه های شوم دشمن را برای مردم به خوبی تبیین کنند، ادامه داد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان باید بدانند که دشمن از کوچکترین روزنه ها برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام استفاده می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha