جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پنجمین سمینار صلح در مسجد هارتل پول بریتانیا برگزار شد

حوزه/ پنجمین سمینار صلح با عنوان «برقراری صلح از طریق عدالت» توسط بانیان مسجد هارتل پول در بریتانیا برگزار شد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از hartlepoolmail، مسجد شهر هارتل پول در بریتانیا، پنجمین سمینار سالانه صلح را به منظور انتشار پیام وحدت و همبستگی برگزار کرد.

در این مراسم مقامات و اعضای جامعه اسلامی به همراه اعضای شورای شهری، و چند تن از ماموران پلیس، نامزدهای انتخاباتی و مردم عادی در مسجد نصیر در هارتل پول حضور داشتند.

 عنوان این گردهمایی «برقراری صلح از طریق عدالت» بود که توسط اعضای مسجد برگزار گردید و نزدیک به ۴۵ میهمان در این مراسم حضور داشتند. برخی از میهمانان رسمی آنان شامل براندا لاینس ، مشاور شورای شهردار هارتلپول ، بری کوپینجر ، کمیسر پلیس و چندتن از اعضای لژیون سلطنتی انگلیس بودند.

طاهر سلبی  امام جماعت مسجد در این مراسم پیرامون موضوعاتی از جمله برقراری صلح از طریق عدالت با استفاده از آیاتی از قرآن مجید توضیح داد و اینکه چگونه اسلام صلح و عدالت را برای همه ، چه فرد ، چه کشور و چه کشور ارتقا می بخشد.

سلبی گفت: من همیشه منتظر چنین وقایعی هستم زیرا این امر نه تنها در جمع آوری کمک های مردمی موثر است بلکه برای آن ها فرصتی ایجاد می کند تا درباره صلح، عشق و وحدت صحبت کنند.

مایک هیل ، نامزد انتخابات از سوی حزب کارگر هارتل پول در نیز مورد اهمیت صلح ، مدارای مذهبی  و عدالت برای همگان صحبت کرد.

روی اسمیت و روب سیمپسون از لژیون سلطنتی بریتانیا در طی درخواست تجدیدنظر در سال جاری میلادی ، مبلغ ۵۰۰ یورو کمک مالی از سوی جامعه مسلمانان دریافت کرده و از آنان تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha