پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 874392
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
آیین تقدیر از امام جمعه سابق خرامه

حوزه/ آیین قدر شناسی و تقدیر از حجت الاسلام صباحی امام جمعه سابق خرامه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیین تقدیر و تکریم حجت‌الاسلام محمدصباحی، امام جمعه سابق خرامه، صبح امروز در این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام آیت‌ زارع مدیر مدرسه علمیه خرامه در این مراسم اخلاق، تواضع، مردم داری را از خصوصیات رفتاری حجت‌الاسلام صباحی دانست و اظهار داشت: کمک به فقرا و مساکین و بیماران از اقدامات امام جمعه سابق خرامه بود.

وی، تلاش برای تقویت وحدت، حمایت از آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، پشتیبانی از مبلغین، تقویت فعالیت های فرهنگی و  مدرسه علمیه خرامه و برخورد پدرانه با همه جریان های سیاسی با حفظ حریم‌ها و خطوط قرمز انقلاب، را از ویژگی های امام جمعه سابق عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد صباحی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اگر سرسپردگی و ولایت پذیری امروز مردم بود، قطعا گذشتگان ابراهیم را به آتش نمی انداختند، اظهار داشت: بصیرت حول ولایت مداری رمز موفقیت کشور است.

امام جمعه سابق خرامه با تاکید بر اینکه حوزه علمیه باید در راس امور تربیتی و معارف قرار داده شود، تصریح کرد: در آشوب های اخیر به مدرسه علمیه کازرون حمله شد و سه خودرو این مدرسه در آتش سوخت و مردم تا کنون ۲ دستگاه پژو و یک نانوایی به این مکان مقدس اختصاص داده اند.

گفتنی است، حجت الاسلام محمد صباحی، به عنوان جایگزین شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، عهده دار امامت جمعه کازرون شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha